lördag 7 maj 2011

Skaka rumpa, skaka rumpaaa...

Idag har jag och Erica varit på ett zumba-pass för första gången. Snacka om hard work! Det var jäkligt roligt och instruktören var jättebra, men jag är verkligen ingen naturbegåvning när det gäller att röra mig snyggt. Jag tror att den enda dansen som är anpassad efter min medfödda talang är robotdansen. Men jag och Erica är envisa när det gäller det här, så vi SKA fortsätta gå och öva upp våra skills. När man behärskar tekniken ser det riktigt sexigt ut eftersom zumba involverar mycket höftrörelser och danssteg. Jag har lång väg att gå för att komma dit, men det viktigaste är att man vågar prova, även om man ser ut som en...tard.

Ikväll blir det fest och utgång i Luleå med Hanna och Jessy. Vi ska vara snyggast, bäst och fullast på hela stället. Eller, kanske inte fullast. Men vi ska ha jävligt roligt i alla fall! Och som utlovat kommer bilder på nya sockertoppen i familjen.


Inga kommentarer: