onsdag 11 maj 2011

08 - En låt som jag kan hela texten till.

Nu kommer lite skryt, men jag är faktiskt en jävel på just låttexter. Förmodligen skulle det vara bättre om jag lagrade plugg istället men det är texter som fastnar. Just den här låten har jag inte diggat på sisådär 14 år men texten sitter som ett smäck. Och jag tror inte jag är ensam om att kunna den utantill. Kom igen, erkänn nu. Min favorit var för övrigt Geri, bara så ni vet. Varför jag väljer just den här låten är för att jag dansade till den i lördags när jag, Hanna, Jessy och Malin gick ut på Make Out. Vilken grym stämning! Sjukt mycket folk och alla hånglade till höger och vänster, musiken var en jättekonstig blandning och allt var bara så bra som livet kan vara ibland.

Idag har jag skickat in B-uppsatsen. Äntligen! Jag panikredigerade mig igenom alltihop i sista minuten eftersom stackars Bella ligger däckad i hjärnskakning OCH magparasit. Som om inte en av dem vore nog? Stor kram och krya på dig Bella, hoppas jag gjorde oss stolta! Jag har verkligen fått ångra att jag alltid har överlåtit det mesta av redigering, finlir och allmänt pill i word till Elli på den gamla goda tiden då jag pluggade på LTU. Särskilt eftersom mammas dator har nyaste versionen av word som jag redan innerligt hatar. Men som sagt, det är inskickat och nu är det bara att vänta på domedagen.

Inga kommentarer: