måndag 4 oktober 2010

Måndagsmys


Hanna har jobbat kväll. Nu är hon hemma igen och jag har fixat måndagsmys som jag kan äta, det vill säga milkshake/smoothie. Det är mitt favoritrecept, lätt. Ingredienser: vad tusan du vill. Mixa alltihop. Mumsa på. Jag tog mjölk, lättglass, jordgubbar, hallon och blåbär. Obs: det är inte milkshaken på bilden som har skrivit inlägget. Jag är bara för lat för att ta en bild på min egen. Dessutom har milkshaken på bilden uppenbarligen kolasås. Min har ingen kolasås.



Gud vad jag önskar att min milkshake hade kolasås.

1 kommentar:

Bland muffins och pelargoner sa...

Vad gott det låter med milkshake, den har liksom kommit i skymundan för smooties och annat, vilken är en skam egentligen. Vilken tur att du står upp för den!
Och du, vad kul att du ville vara med i min tävling, och vilken härligt rosa blogg du har :)