fredag 15 oktober 2010

Brutalt - The Sequel

Imorse somnade jag om och hann drömma en underbar dröm. Jag drömde att jag, Jessy, Elli och Jossi befann oss i ett varmt skönt land, kanske Spanien. Hur som helst gick vi omkring på en sandstrand och åt glass och drack paraplydrinkar och viftade med tårna i sanden. Så satt vi på en jättemysig bar som låg direkt på stranden, och det fanns snygga solbrända killar som Elli flirtade med. Sen vaknade jag. Det kändes brutalt. Här i Boden har vi just nu SNÖ. Vad är det för jävla skit? Det är faktiskt oktober, inte julafton. Jag vill inte inte inte vara här, jag vill vara på en sandstrand och steka bort mina hjärnceller i solen! Ska det vara så mycket begärt?

1 kommentar:

elli sa...

aah, vilken fantastisk dröm, schysst att det var jag som fick flörta också..:D