måndag 11 oktober 2010

Biggest Loser

Jag och Hanna sitter och kollar på Biggest Loser. Först amerikanska versionen och sedan svenska. Jag är rätt glad att jag inte går ner i vikt på det sättet, även om jag är grymt avundssjuk på dem som tappar tio kilo på en vecka. Springa tills man spyr över hela löpbandet och sig själv, och bara fortsätta springa genom spyan... Svenska versionen är ju jävligt mesig jämfört med den amerikanska, jag skulle gärna ha Jillian som min personliga tränare, hon får abusa och skrika åt mig hur mycket hon vill bara för att hon är så jävla snygg. Det blir ju lite tråkigare när ingen i varken svenska eller amerikanska versionen är snygg över huvud taget. Jag saknar Tara, hon är het som fan. Det var hon även som tjockis, men det är extra fascinerande att se skönheten växa fram genom fettet. Det är väl nåt sånt jag hoppas kommer kunna hända med mig! Just nu går det långsamt med viktminskningen, men snart törs jag titta in på gymmet igen så då hoppas jag det blir skillnad! Imorgon ska jag ta prover inför månadskontrollen. Jag hoppas alla prover ser fina ut, och att det inte är den där nervösa nybörjaren som jobbar på vårdcentralen. Om det är han så ska jag psyka ut honom som fan. Om jag hinner innan jag svimmar alltså.

1 kommentar:

Sandra sa...

fult du skriver om överviktiga människor!