lördag 2 oktober 2010

Bed Head

Eftersom synnerligen lite pengar går åt till att äta nuförtiden så har jag unnat mig nåt jag velat ha väldigt väldigt länge. Jag har köpt schampo, balsam och hårspray från TIGI Bed Head. Jag har velat köpa Bed Head-produkter hur länge som helst men alltid varit för snål eller för fattig. Men nu har jag beställt dem så det är bara att vänta. Tills dess får jag nöja mig med gamla vanliga Head&Shoulders. Jag älskar för övrigt namnet Dumb Blonde, med tanke på vad jag presterade på senaste inlämningsuppgiften stämmer det rätt bra. Dessutom är mitt hår slitet som fan så det behöver nån slags dunderkur. Eller egentligen en klippning. Men jag vet inte vad jag vill göra med mitt hår så därför väntar jag.


2 kommentarer:

moe sa...

Kleta in håret med olivolja å sätt en plastpåse över då du lägger dig på kvällen och sen tvättar du ur det ordentligt på morgonen. Kladdigt och äckligt men det funkar faktiskt sjukt bra om man har slitet hår. Det blir som nytt! :)

Chimairan sa...

Det lät lite läskigt men jag kanske borde prova det i alla fall :)