onsdag 20 juni 2012

Underbaring.

Idag kom det minsann ett paket till mig med posten. Jag älskar att få paket! Det var en present från min älskling, parfymen som jag önskat mig så länge men inte haft råd att köpa. Och det fina halsbandet fick jag redan förra veckan, men parfymen var tvungen att åka några vändor med posten innan den kom fram. Tusen tack hjärtat, jag blev sjukt glad!


Jag har i ett svagt (läs: girigt) ögonblick frivilligt anmält mig att jobba hela midsommarhelgen. Dock är det "korta" pass på sex timmar, men de börjar klockan sex på morgonen och jag är inte världens morgonpiggaste. Om jag själv får välja så är morgonen i princip förbi när jag vaknar. Men men, money good. Och jag får jobba med Sara och jag tror vi kommer vara ett dream team. Plus att det alltid känns skönt att vara ledig en måndag. A little tit for tat, som man säger. And I do love tit.


Inga kommentarer: