söndag 17 juni 2012

Hjärta dej.

Bloggtorka kallas det visst, och inte ett dugg dåligt samvete har jag för det.

Jag har jobbat rätt så mycket och varit ofantligt trött både fysiskt, psykiskt, själsligt, existentiellt, you name it. Men förra veckan tog jag mig äntligen en veckas välbehövlig semester, som jag spenderade med allra finaste älsklingen. Det känns lite som att allt jag gör bara är ett sätt att slå ihjäl tid tills jag äntligen får hämta upp henne på flygplatsen, och sen går dagarna vi har tillsammans så fruktansvärt fort. Och innan man hinner blinka är man tillbaka på den där flygplatsen och det är riktigt riktigt genomjävligt.

Den här gången hann vi både avverka en sväng till Luleå och en sväng till Finland med ett litet stopp i Kalix, ätit ute och varit på mysig biodejt. Det är kul att hitta på saker och uppleva grejer tillsammans, men samtidigt känns det som att fan också, vi skulle ha spenderat hela veckan i sängen istället. Hur man än gör räcker tiden aldrig till för allt man vill. Jag fick också två jättefina presenter, eller egentligen bara en än så länge för den andra kommer fram i veckan...tusen tack älskling <3 Nästa gång är det min tur att röra på häcken och äntligen få se Skåne, som jag hört så mycket fint om. Kanske får jag mig även en snabbtitt på Danmark, vem vet? Men det blir tyvärr inte förrän i augusti så nu vill jag bara att juni och juli ska gå fort som fan...och jag ska få dem att gå undan genom att jobba massor (yay...) och umgås med mina goa kompisar. Nu ska jag slötitta lite mer på Grey's Anatomy och sen sova, jag misstänker att jag har en rätt hektisk jobbvecka framför mig. Jag ska försöka drömma nån naughty dröm om min älskling så jag blir på bra humör också!

Finast <3

Inga kommentarer: