tisdag 26 juni 2012

Big spoon, little spoon, any spoon...

Jag fick precis värsta needy-attacken. Jag hatar när det händer. De bara smyger på en när man är helt oförberedd. Jag bara låg här i min säng och kollade på Grey's Anatomy när jag plötsligt kände: "Ge mig en kram. Nu!" Helst av allt vill jag ha en Rebecca-kram såklart...eller många. En räcker ingenstans, jag vill ha flera miljoner.

Men rent allmänt så vill jag verkligen ha en kram, och jag vill ha den NU. Man borde ha en kk. En KRAMkompis. Nån man kunde ringa i nödfall för att helt icke-romantiskt och icke-sexuellt få en riktigt hård och rejäl tvåarms-kram, eller många. Kramar är verkligen underskattade, jag har massor på lager om nån skulle behöva en. Jag är en jävel på att kramas, plus att jag luktar riktigt gott, om jag får säga det själv. Think about it.


Inga kommentarer: