fredag 18 mars 2011

Testa lite nytt.

På sista tiden har jag testat lite nya grejer. Inget kinky, sorry. Bara helt vanlig mat, eller åtminstone sånt man kan stoppa i munnen. Jag testade Go Nuts with Dumle, det vill säga helt vanlig dumle fast med nötter i. Ingen hit enligt mig, smarret blev helt enkelt inte tillräckligt kola-kletigt när det var så mycket nötter i. Jag har också smakat nya Malaco Choco Crunchy. Det var däremot en jättegod blandning, chokladig och nötig och crunchig, yummy! Och idag har jag köpt en helt annan grej, Diva Popcorn with seasalt and balsamic vinegar. De smakar lite...knas. Jag gillar vinäger på ett näst intill osunt sätt, men jag föredrar det på sallad eller chips. Popcorn kan man skippa, eller köpa vanliga hederliga med smörsmak.

Och ja, jag är en gottegris.

Inga kommentarer: