fredag 4 mars 2011

Makeover!

Nu har jag efter många om och men äntligen gått och klippt mig. Det behövdes! Håret hängde som ledset hö från huvudet. Färgen var också en mindre katastrof men det fixade jag hemma för en billig penning. Resultatet blev inte som jag tänkte det (golden mahogany brown betyder inte någorlunda brunt utan RÖTT bara så ni vet) men jag gillar det ändå. Red hot, why not? Jag har lugg igen, det kommer att ta ett tag att vänja sig. Men nu slipper jag se ut som Legolas med en dålig hårdag. Håret låg så platt och slätt, eller som min frisör glatt sa: "Ja, det är här går det ju inte att få nån volym i!" Men nu ska det gå. Det enda potentiellt negativa är att när håret är helt ofixat ser jag väldigt snäll ut. Men det fixar jag med min bad ass attityd, eller nåt. Annars har jag varit på spinning för första gången på länge och det var jobbigt men det kändes riktigt gött. Nästa vecka ska jag och Erika eventuellt gå på zumba. Om vi får nån plats, vill säga, de där passen är populärare än en Lady Gaga-konsert. Vi får väl tälta utanför Step In så ordnar det sig säkert.

Inga kommentarer: