onsdag 30 december 2009

Har blondiner roligare? Let's find out!


Tack kära Chinokken för hjälpen med mitt trasselhår. Nu ska jag testa om blondiner faktiskt har roligare. Ljuset i min hall är ju lite mysko, topparna och hårbotten har INTE olika färg, men ni fattar på ett ungefär. Och titta nu på håret och inte ansiktet, jag orkade inte sminka mig. Jag är inte precis platina, jag sparar den nyansen till nästa gång. Jag ska även passa på att byta personlighet till en som passar bättre med mitt nya rufs. Vem orkar köra på samma stuk i mer än 23 år?

Mitt gamla jag: Tungsint ironiker levererar bitska sarkasmer och vassa repliker om allehanda jämmer och elände med klassisk svart humor. Är aldrig mer än ett snedsteg ifrån livets avigsida men tar sig igenom livets mödor med inspirerande bit-ihop-och-håll-käften-attityd.

Mitt nya jag:
Sprallig tjej på 23 jordsnurr med bollarna i luften, glimten i ögat, pirret i magen och hjärtat på rätta stället. Leendet på de rosenröda läpparna är aldrig mer än ett nyp i rumpan bort hos denna kalaspingla, underbar och älskad av alla, och med plugget går det också jättebra!

2 kommentarer:

schrimpy sa...

fan va sweet med lite blogginlägg,, alltid kul att läsa:)

Hardcore Baby Dyke sa...

Du är så snygg! Min blondie bear! ;) Puss! I love you! ♥