fredag 22 februari 2008

Ät skit och gå och dö

Jag är jättenöjd med min nya piercing. Jag tror det är därför Gud eller Djävulen eller Skolledningen (same shit different name) bestämt att vi ska läsa en kurs som jag officiellt HATAR. Den förstör hela mars månad och mitt liv. Jag orkar inte gå in på det just nu, men kontentan är att jag SKA till Hanna, det är prioritet nummer 1, 2,3,4 och skitkursen är prioritet NOLL. Den är både onödig och oanvändbar, och i princip omöjlig att klara. Halleluja!

Jag är så hungrig.... hungrig... Äter bara kall flytande mat på grund av min ostron-tunga. Men det lär vara bra för min viktminskningskampanj! Det är viktigt att hitta positiva aspekter. Förutom i kursen miljöpsykologi. Den som kommit på den ska äta skit och gå och dö.

Imorgon kommer Angel hit! Jag har saknat henne och det ska bli så roligt!

Herregud vad jag vill hångla.

Inga kommentarer: