torsdag 14 februari 2008

"E-mail is cool but romance lives in a letter..."


Om man vill bli på riktigt bra humör kan man alltid hoppas på ett ens fantastiska flickvän ska skicka ett STORT jättegulligt alla hjärtans dags-kort med posten, som till och med lyckas komma fram på rätt dag! Jag älskar dig Hanna! Tusen tack för att du är så ovärdelig och gör mig så GLAD!

Mer musiktips: Joseph Arthur och Unkle Bob. De är ganska lika musikmässigt, väldigt vackra låtar och tänkvärda och ofta sorgsna texter. Av Joseph Arthur rekommenderas särskilt låtarna In The Sun, Honey and the Moon och Echo Park. Av Unkle Bob gillar jag låtarna Swans och Too Many People.

Word on the street is, Annika Norlin ska göra ännu en engelskspråkig platta med Hello Saferide, efter sin svenskspråkiga platta med Säkert. Själv bryr jag mig inte om vad hon gör, bara hon fortsätter göra musik, för hon gör den jävligt bra!

Jag och Ellifiore ska snart börja med vårt skolarbete som ska vara klart imorgon. Håll tummarna för oss!

Inga kommentarer: