lördag 16 februari 2008

Kåtpiller...


Det här riktar sig mest till Angel, eftersom det var hon som kom med förslaget för några ljusår sedan. Angel fick nämligen den briljanta idén att vi skulle testa nån form av lusthöjande stimulantia, eller kåtpiller på ren svenska, bara för att se vad som sen skulle hända. Jag kom att tänka på det häromdan, av ingen särskild anledning förutom att jag kände mig kåt och jag kom att tänka på när vi snackade om det för lääänge sen. Frågan är, vad händer egentligen när man tar såna där piller? Blir man totalt sprängkåt och bara måste gå runt och gnugga sig mot saker? Eller vad? Vad tror du Angel babe? Och när vi ändå spinner vidare på temat kåt så saknar jag Hanna förbannat mycket! Jag tog ett långt skönt bad idag, vilket alltid känns bra men samtidigt så känns det som ett jäkla slöseri med att vara naken och våt, eller vad säger ni?

Och varför i helvete ska det vara så jävla svårt att lägga in en video i bloggen??


Dagens Sex and the City-fråga:
- Can there be sex without politics?

Inga kommentarer: