onsdag 11 juli 2012

Kärt återseende

Äntligen är Jossie tillbaka i norrland, henne har jag saknat! Till och med ordvitsarna! Så galet kul att ses igen och ta igen allt som missat under de månader vi inte träffat varann! Vi har hunnit med fika och mysig tv-kväll, shoppingtur på stan (fast vi köpte inget så jag vet inte om det räknas som shopping...) och middag på Hanssons. Det är också galet skönt att göra nåt annat än jobba: umgås, strosa på stan, känna solen i ansiktet, komma ihåg att man är en människa och inte en jobbmaskin. Nu ska vi planera massa trevligheter innan Jossie åker hem till vackra Linköping igen.
Jossie i min klänning, pretty fairy! Den ligger i en låda på vinden nu, beredd att tas fram om jag känner för att sprida lite magic fairy dust till min omgivning..

3 kommentarer:

Unknown sa...

Haha så du har rotat fram den bilden, den klänningen borde du ju använda nån gång ;) Ja, vi ska planera in massa skoj! Så roligt att ses igen :)

Unknown sa...

Haha så du har rotat fram den där gamla bilden! Ja, den klänningen borde du använda nån gång ;) Japp, vi ska planera in massa skoj! Så roligt att ses igen :)

Chimairan sa...

Jag kände mig lite nostalgisk! ;) Ja absolut, och detsamma!!