onsdag 18 april 2012

When the headache is over, I know I won't be missing you.

Fy fan vad tradigt det är med huvudvärk egentligen. Jag har sån tur att jag sällan blir drabbad men på sista tiden har jag haft huvudvärk flera gånger i veckan, och det är jobbigt som fan. Ibland sitter den och molar bakom ögongloberna, ibland är det som en syl rätt in i tinningen, ibland är det i form av en betongkeps. Det är jävligt frustrerande när man försöker läsa, plugga eller göra nånting alls egentligen. Man har bara lust att dra täcket över huvudet och tycka synd om sig själv. Vik hädan säger jag bara! Jag vill ha en puss på pannan av min ängel, jag tror det är den enda rätta medicinen. Jag skulle hellre vara nere hos henne i Skåne (där det dessutom tydligen är vår, på riktigt!) än att befinna mig i detta snöiga elände. Inte ens hundarna har lust att gå ut. Fucking aprilväder.
Zero föredrar också att dra täcket över huvudet!

Inga kommentarer: