onsdag 18 april 2012

Swap for Change!

Någon som vill hänga med mig och Elli på Swap for Change? Det är ett grymt smart påhitt faktiskt! Konceptet är enkelt men genialt - du lämnar in klädesplagg som du inte längre vill ha, och för varje plagg du lämnar in får du en kupong som du kan använda om du hittar plagg som nån annan har skänkt bort, som kan få följa hem till din garderob! Och skulle du inte hitta nåt så gör det ingenting alls, för kläderna som inte blir bortbytta skänks till välgörenhet. Man kan lämna in kläder på LTU under ett flertal datum, och själva Swapen sker den 5e maj. Kika in Facebook-eventet och pallra dig dit! Själv ska jag passa på att göra mig av med lite kläder som numera är alldeles för stora, vissa har jag inte ens hunnit använda! Men jag vill aldrig någonsin att de ska passa mig igen, så kanske nån annan kan ha glädje av dem! Spana in eventet HÄR! --> https://www.facebook.com/events/158240664298966/

Inga kommentarer: