onsdag 22 december 2010

Fy fan vilken framförhållning!

Nu har jag imponerat på mig själv, mästaren på att skjuta upp saker. När jag skrivit föregående blogginlägg fick jag tummen ur, och tog första bästa buss till Luleå. Där köpte jag, på en timme blankt, de fyra sista julklapparna och en liten julklapp till mig själv. Jag är alltså klar med julklappsinköpet, två dagar innan julafton! Det är nog rekord. Det är mig ni brukar se irra runt på Åhléns på julafton med desperation i blicken. Men i år blir det inte så. Vad skönt för mig! Jag har lagt ruskigt mycket pengar på julklappar i år, och det får vara okej. För även om tanken räknas, så räknas nåt litet fint ting i glansigt papper mycket mycket mer. Vad som sen finns i paketet spelar inte jättestor roll. Det brukar faktiskt oftast bli bra. Mest av allt vill jag ha hem min älskling, men jag får vackert vänta till annandagen.

I don't want a lot for Christmas
There is just one thing I need
I don't care about the presents
Underneath the Christmas tree
I just want you for my own
More than you could ever know
Make my wish come true
Baby all I want for Christmas
is You!

2 kommentarer:

Martina sa...

Hmm mig brukar man oxå se på julaftonsförmiddagen med desperation i blicken köpandes typ askar med choklad eller så till dem jag bara inte kommit på vad jag ska köpa till....
Men i morgon har jag tänkt bli färdig...tänkt och tänkt..

Hardcore Baby Dyke sa...

Jag längtar efter dig också älskling! Jättebra att du hann med julklappshandlingen i så god tid! ;)

God jul och vi ses snart! :) Älskar dig massor!
PUSSAR o KRAMAR o KÄRLEK på dig! <3