söndag 2 januari 2011

Computer says fuck no...

Hoppas alla haft en fin och mysig jul-och nyårshelg under min bloggfrånvaro. Min dator har passat på att lägga av, jävligt dålig timing av den men det finns inte mycket jag kan göra innan jag får hjälp av nån datorkunnig. Jag borde verkligen bli bättre på datorer, men det är bara så jäkla tråkigt. I'm a damsel in distress right now!

Jag har haft en helt okej jul och ett riktigt bra nyår, jag är supernöjd med den nya dammsugaren vi fick av mamma. Ekonomiskt är läget inte särskilt bra just nu eftersom det är januari, den kuksugigaste månaden på hela året på i princip alla sätt. Den tionde är det kursträff i Skellefteå igen vilket kommer att kosta mig typ tusen spänn, det lär bli väldigt roligt.

Nej, nu blev jag för lat. Imorgon måste jag dra på stora växlar på skolarbetet så jag ska inte nöta ut fingertopparna när jag ändå saknar inspiration.

Inga kommentarer: