onsdag 8 december 2010

Nedräkningen har börjat...

Nu har nedräkningen för hemresan börjat. Jag fattar inte hur fem veckor kan gå så fort! På fredag åker jag hem till norrland igen, om de jävla tågen behagar gå i tid vill säga. Annars sitter jag väl nånstans i de östgötska skogarna och får näringsbrist och förfrysningsskador.

Jag och Jossie har varit ute på krogen två gånger här i Linköping. Första gången gick allt så fel det bara kan gå men vi var på ganska gott humör i alla fall när vi åkte hem. Vi missade bussen, köade i 45 minuter i bitande kyla, fick vänta en halvtimme på att få köpa en drink, musiken var skitkass och folket var i bäbis-ålder jämfört med oss. Men vi festade på i alla fall. I lördags tog vi däremot revansch. Vilket perfekt kväll! Vi blev perfekt fulligulliga, vi kände och snygga och heta när vi gick ut. Vi missade inte bussen, och när vi kom fram till Nationernas Hus så gick vi bara rätt in, ingen kö! En kvart senare var det däremot kö ut på gatan, vilken timing va. Kvällens drink var jävligt god och vi slurpade i oss den på ett litet kick och begav oss mot dansgolvet. Sedan lämnade vi inte dansgolvet på tre timmar, förutom för att dricka lite vatten och gå på toa. Musiken var så otroligt bra, hit efter hit efter gammal goding efter hit.

Man känner sig verkligen jävligt attraktiv efter en sån kväll, det säger jag bara. Det är liksom inte varje dag någon går ner på knä och tillber en som en kille gjorde med oss, om man säger så. För övrigt var det skön stämning hela kvällen, vi blev uppdansade lite här och där men på ett jävligt respektfullt sätt (inget stånd i röven eller hand mellan benen alltså) och vi hade jävligt roligt. Hela stället var som ett smörgåsbord av killar, en för varje smak, så på det viset är det synd att ingen av oss var ute efter ett gammalt hederligt heteroknull, för det kändes ju inte svårt att få direkt. Jävligt snygga var många av killarna dessutom. Vart alla snygga kåta flator befann sig så var det i alla fall inte där vi var, det kan ju bero på att RFSL hade fest samma kväll så de höll väl till där borta. Kvinnligt ögongodis var det jävligt fattigt med i alla fall, men man kan ju inte få allt. Det var i alla fall en av mina bästa festkvällar nånsin, vi stannade tills de stängde och somnade runt fem på morgonen. Hur jag mådde i söndags ska vi däremot inte tala om...

Igår var jag och Jossie och såg Magnus Betnér - Livets Ord. Han är helt jävla fantastisk, jag skrattade så jag fick ont i hela ansiktet. "Nu sitter ni och ser ut som att ni aaaldrig har kollat på bögporr. Det har ni visst det, och jag också!" Jag kände mig jävligt frigjord när jag gick hem, det är det bästa ord jag kan använda för att beskriva det. Och jag tycker Magnus Betnér har jävligt sexiga värderingar, så är det. Bäst spenderade pengarna nånsin, när jag får chansen ska jag definitivt se honom live igen.

Ikväll ska vi äntligen se Harry Potter och dödsrelikerna på bio, och innan dess ska jag bjuda Jossie på överraskningsmiddag. Vi försöker klämma in så mycket roliga grejer som vi bara kan innan jag måste åka hem på fredag. Men nu måste jag ner i tvättstugan igen och ta itu med vårt gemensamma massiva tvättberg.

Och ja, klart som fan att jag har kollat på bögporr. Sådeså.

Inga kommentarer: