tisdag 7 juli 2009

Whazzup

Bloggtorkan är rejäl nu men jag ska göra ett försök.

Helgen var riktigt kul och det får mig att undra varför jag inte dricker oftare. I fredags kom tjejerna över och vi drack ett par glas vin och svamlade. I lördags åkte vi till Jojo och fixade grillspett och hemgjord klyftpotatis. Så djävulskt gott! Alkoholen flödade och sen dansade vi hela natten. Fast inte riktigt, eftersom golvet på Ice var täckt av sand och jättejobbigt att dansa på. Men det var roligt att gå ut och det var roligt att träffa fina vänner. Man glömmer lätt bort det när hela ens tillvaro tycks bestå av ett kretslopp. Äta jobba sova äta jobba sova.

Jojo sov över på soffan och på morgonen var vi inte alls bakis utan mest skönt trötta så vi slog oss ner i soffan med varsitt glas Proviva och såg Mumintrollet på tv. Vem svänger med svansen i barfotadansen jo mooooomin.... ni vet. Så jävla bra program.

Nu ska jag fortsätta tugga i mig min varmkorv och sen gå till jobbet. Kretsloppet ni vet. Men som ni ser på bilderna har jag i alla fall väldigt mysig utsikt.

Lördagens sämsta raggreplik (framförd helt seriöst): Jag bor ganska långt härifrån men jag kan ju sätta på dig i en buske!


2 kommentarer:

elli sa...

usch, det är synd om mig!!

vagabond sa...

hehe vem hade turen att försöka bli uppraggad av detta charmtroll?