fredag 24 juli 2009

Här kommer en lista

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja för det är Hanna.

Har du sett din bästa vän gråta?
Oh ja.

Vad åt du senast?
En grymt god egenhändigt gjord fisksoppa.

Har du fått någon komplimang idag?
Mamma tyckte att min soppa var god så det kan väl räknas.

Har du varit med i en rättegång?
Nix...inte ännu! Men enligt ett mycket seriöst Facebook-test kommer jag snart att bli arresterad för misshandel.

Är du polare med grannarna?
Jag brukar kika genom nyckelhålet så jag inte behöver möta dem när jag går ut. Jag gillar bara grannarna i dörren till höger, mina gamla klassisar.

Vilka språk pratar din mamma?
Svenska.

Vilka länder har du bott i?
Sverige.

Senaste piercingen?
Underläppen, det börjar bli längesen...kanske dags för en ny!

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Jag minns inte exakt när jag åkte bil senast. Har gått på mina fossingar en hel massa den senaste tiden.

Gay?
Yay!

Har du äggat någon?
Nej det känns lite äckligt (äggkligt?).

Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nix men jag har stoppat toapapper i ett avgasrör på halloween för länge sen.

Suger det här?
Nej listor är skojiga.

Har du varit på stranden?
Ja men det var alldeles för länge sen.

Har du haft en stalker?
Inte såvitt jag vet.

Minns du din/dina musiklärares namn?
Emil, Johan, och vad hette den tredje...hmm.

Har du varit på ett party?
Ett?? Jävligt många fler än så.

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Gärna!

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Fråga vad han heter och var han har varit hela mitt liv.

Har du varit utomlands?
Japp. Finland, Polen, Grekland, Spanien än så länge.

Har du sett din bästa vän naken?
X antal gånger.

Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Säkert, men mest förvånade! Kanske även lite impade.

Var är dina syskon just nu?
Jag har inga...såvitt jag vet.

Vad var den senaste drömmen som du minns?
En före detta klasskompis skjutsade hem mig, Ellifiore och min katt från affären. Weird...

Vilken tid gick du upp i morse?
Klockan 10, därefter bjöd Ellifiore på god lunch.

Vad ska du göra i helgen?
Jobba jobba jobba...och vara med i vår hemgjorda version av "Halv åtta hos mig" imorgon kväll.

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Tja bruden. Blir det inge pride för dig i år? från Kat. Och svaret är tyvärr nej...blä.

När var du riktigt sjuk senast?
Det var nog ett par månader sen när jag hade ganska hög feber och mådde skit.

Vem är den senaste kändisen du tog på?
Jag tog på Brolles rumpa på krogen. Känns kanske en aning pinsamt såhär i efterhand, men det står jag för. I gave it a squeeze.

Vad finns i din bakficka?
Jag har aldrig något där. Jag måste ju ha koll så grejerna inte trillar ut.

Har du färgade linser?
Nej, dessa chokladprickar är naturliga.

Vad gjorde du klockan två inatt?
Jag tror faktiskt att jag sov.

Vad är det första du gör på morgonen?
Går på toaletten och ser så att katterna har mat.

Vad ska du göra efter det här?
Äta marängtårta med vit choklad....mums mums.

1 kommentar:

bloggare på icedaniel.se sa...

Intressant hmm, intressant !