söndag 24 februari 2013

Uppesittarkväll.

Ikväll är det uppesittarkväll här hemma, jag och Linda sitter och väntar och längtar, lika spända och förväntansfulla som två skitungar på julafton. Men det är inte tomten vi väntar på utan lönen för vi är fattiga som två små råttor. Men lyckliga ändå! Linda sitter bredvid mig och spelar Bingolotto och skriker och slänger grejer omkring sig för att hon inte får bingo. Så jävla sött. Det verkar inte bli några rikedomar den här veckan i alla fall.

Jag har tänkt att jag ska uppdatera bloggen sisådär hundra gånger men aldrig riktigt orkat. Tur att man inte är proffsbloggare, det hade blivit en jävla kortlivad karriär. Men men, strunt i det. Nu vet ni att jag lever i alla fall, om än en smula fattigt och bittert för att jag inte hittar nåt nytt jobb. Vi har i alla fall bänglat ner sparken och varit ute i supervädret och hejat på usla Mello-låtar och lite annat mys.

Nu tycker jag bara att alla ska hålla tummarna för att jag får vara ledig på min älsklings födelsedag, och att hon får någon av tjänsterna hon sökt. Okej? Och så tycker jag att alla ska ut och festa med oss helgen som kommer.


Vackrast <3

Inga kommentarer: