onsdag 14 december 2011

Where is my sarcasm sign when I need it?

Det upphör aldrig att förundra mig hur människor kan vara så känsliga, så kinkiga, så lättstötta, så lättkränkta. Det är som att vissa missförstår skämt och ironi med flit bara så att de ska kunna känna sig lite lagom kränkta och sen få nöjet att gnälla om det. Det sker alltsom oftast på både Gayness och Gaymode och jag blir så trött. Jag tror jag ska börja bifoga en varningstext till mina skämt och ironiseringar. VARNING: SKÄMT PÅ VÄG! Så att alla känsliga personer kan titta bort och fort som fan dölja mina inlägg så de slipper få skavsår på sina små själar. Och förlåt nu kära snälla allihopa som läser min blogg, nu har jag säkert kränkt en hel bunt av er av bara farten. Kan ni någonsin förlåta mig?

2 kommentarer:

Jossie sa...

Känner igen mig! Verkligen tröttsamt med såna människor, ibland vet man inte vad man törs säga till vissa...

Chimairan sa...

Jamen visst, lite trött blir man ibland ;)