måndag 12 december 2011

Så här har jag det hemma

Ikväll har jag myskväll med alla djuren. Jag har bäddat ner mig med chips och godis och tittar på årets julkalender, som faktiskt verkar vara ganska bra. Imorgon är det luciadagen, vilket händelsevis är dagen då jag tog mitt körkort. Jag hade faktiskt tänkt pallra mig iväg och se ett riktigt luciatåg. Jag tycker de är så fina, men jag undrar verkligen: varför måste de ske så satans tidigt på morgonen? Jag menar, det är vinter. Det är mörkt dygnet runt ändå. Låt lussan få sovmorgon! Hur som helst, för den som undrar så ser det ut ungefär så här hemma hos mig! Man ser tydligt att det är jag, Zero, Shane och Dizel!



You see my point?

3 kommentarer:

Chinokken sa...

Vad söta dom är tillsammans! :)

oneofthenobodies sa...

Underbar illustrering! Jag har en stor hund och en sambo som slåss om MIN del av sängen, inte speciellt snällt om man frågar mig. ;)

Chimairan sa...

Visst är dom söta ^^
Haha ja det brukar vara så, vissa är bra på att bre ut sig! ;)