lördag 17 december 2011

Fuckin' Faboulous and Fancy!

Ikväll har jag haft fredagsmys med Ellifiore och Chessy i Luleå. Vi åt smarrig mat och sen fixade Jessy våra naglar. Senast jag hade fixade naglar var jag typ 18 år, och de var sjuukt långa. Jag kunde inte trycka på knappar, sms:a eller nånting annat praktiskt över huvud taget. Den här gången blev de betydligt kortare, för som kloka Elli påpekade: "Lesbiska kan inte ha långa naglar!" Det håller jag med om. MEN. Jag har hört flera flator som kaxigt säger: "Jag har långa naglar och det går skitbra!" Okej, ärligt...hur fan gör ni? Jag är verkligen nyfiken. Så här kommer ett par bilder på underverket. Kamerablixten busar lite med färgerna men de är i min favoritfärg petrol green/mörk turkos, blandat med lite guld. Min femmighet har stigit och min förmåga att skriva sms har sjunkit men allt som allt: I feel fancy!


Lite bildbevis på när jag kramar om min käraste ägodel, min dildo...nej förlåt, det var visst min plattång!


I told you so...

Inga kommentarer: