lördag 19 juni 2010

Min nya blogg

Nu har jag startat en ny blogg. Jag har döpt den till "To read or not to read" eftersom den ska handla om just böcker. Jag läser en hel del så nu har jag fixat en blogg så jag ska kunna hålla reda på vad jag läst och vad jag tyckte om boken, och även på de böcker jag inte ens orkade läsa klart för att de var så usla. jag har inte riktigt bestämt formen för min bok-blogg, men det kommer väl så småningom. Bloggen är mest till för mig och mitt dåliga minne, men om den skulle få ett par läsare så blir jag såklart jätteglad. Jag litar i alla fall på att Hanna och Ellifiore kommer att läsa den, för jag vet att de är mina trogna fans. Jag ska försöka uppdatera den så fort jag läst klart nåt intressant. Bloggen hittar du HÄR.

I övrigt rullar livet på. På måndag börjar jag sommarjobbet och jag har verkligen längtat efter att få jobba, och gruvat mig för att gå upp så tidigt. Hanna jobbar och sliter på sin praktik och jag är jättestolt över henne, men vi längtar båda tills den är slut och hon kan söka sig till nya projekt som ger lite mer. Jag och Elli ska börja hårdträna igen, det är ju aldrig för sent att börja sitt nya liv. Och snart är Jessy i norrbotten igen! Jag har saknat henne så mycket! Med Jessy har man alltid skoj!

Inga kommentarer: