lördag 29 mars 2008

Shame on Me

Jag är verkligen dålig på att blogga nuförtiden. Inte för att det händer så himla mycket för tillfället. Ikväll är det dock party party, fast i lugn stil. Det är kul det med, men nog är det skojsigt att bli riktigt jävla kanonfull. Ni måste förstå att när alla andra kröp hem på knäna halv sex på morgonen utan trosor eller lokalsinne, vid sisådär 15 alltså, så var jag en välartad flicka som satt hemma och kollade på tv. Jag måste komma ikapp!

För övrigt är det väldigt tärande att vara sexuellt frustrerad. Inte många skulle läsa "fitta!" i en text om köpvillkor där det i själva verket står "frakt". De har knappt en bokstav gemensamt! Men så kan det vara.

Sist jag var i dalarna diskuterade jag och älsklingen de stackars tjejer som blir behandlade som dörrmattor i förhållanden.
Hanna: Men du är ingen matta.
Jag: Nää.
Hanna: Du är ju en madrass!

You just gotta love her, that's all I'm saying!


Dagens Sex and the City-fråga:
- In relationships, what are the deal breakers?

Inga kommentarer: