onsdag 19 mars 2008

Putting on my Bree-face


Nu känner jag mig lite mer samlad, har pratat med min sötis och då blir jag alltid mer uppåt. She is magic! Plus att hon alltid kan muta mig med stygga förslag och/eller sina bröst. That's just awesome!

Ibland känner jag verkligen att jag hatar människor. Jag bara hatar dem allihopa. Jag hoppas nån avfyrar en atombomb så alla dör, bara för att människor är så otroligt idiotiska fula och värdelösa. Sa jag att jag pluggar psykologi? Mina drömjobb just nu: städerska, gärna trappuppgångar. lagerarbetare, massa spännande lådor att stapla. sorterare av fakturor, oooh papper! som man kan vända och lägga i högar! Såna här känslor infinner sig ofta när man slösurfat på qruiser för länge.

Fast den ultimata drömmen vore ju förstås att jobba på katthem. Massa katter att mata och klappa hela dagarna i ända. Det skulle jag gärna kunna göra gratis! Det lär ju finnas ett katthem i närheten så jag kanske borde snoka lite där. Och ta hem några stycken, kanske sju till att börja med. Jag vill verkligen ha en kisse, fast flera...

Funderar på när och hur jag ska ta mig till Hanna nästa gång. Det är de jävla pengarna! Måste ha ett extrajobb NU. Men var? Frick on a stick!

I hate money! Almost more than people! Excuse me, I need to polish my silverware.

Inga kommentarer: