lördag 8 mars 2008

4000 kalorier senare


Igår var det födelsedagsfest för Helena i Luleå. Jävligt skoj faktiskt. Full och glad som en kexchoklad blev jag, kändes skönt. Blev iaf inte lika full som en viss Chinokk, som ramlade både en och tre gånger och inte kom ihåg hur vi tog oss till krogen. Hon tvingade även en stackars pojke att dricka vin direkt ur vindunken, säkert två glas i en enda klunk fick han. Mums!

Chinokki gjorde även grymt goda vållullal som vi åt till middag och när vi kom hem från krogen. Vi fick även se den nya kissen, så jävla söt! Men totalt vild och helt omöjlig att uppfostra. Han är nämligen döv så alla variationer av "KISSE NEEEEEJ GÅ BORT DÄRIFRÅN NUUUUU" var helt meningslösa.

Ringde även Hanna, full och kåt som jag blev. Tror inte jag var alltför pinsam i alla fall. Men jag älskar henne! Och på måndag åker jag till Falun, äntligen! Jag längtar så mycket! <3

Jag räknade ut att jag satte i mig ca 4000 kalorier totalt i lördags. Men det var det värt! Idag har jag ätit ca 500 totalt. Lite skillnad. Denna sprit kan jag leva på resten av veckan, hehe.

Minnesvärda citat:

Maria: Det är ju inte som att man frågar alla, liksom, vilket hål är du dragen åt?"

Maria: Men hon bjöd mig ju på en massa sprit. Så jag ringde och frågade, när tänker du bjuda på mig igen?

Elli: Men dina bröst uppväger ju all tråkighet som finns!

Krille: Men alltså alla tjejer ger ju dildos till sina kompisar! Jag måste bara få fråga, visst är de hjälpmedel? Alltså, de ersätter väl inte killen? Eller?!

1 kommentar:

vagabond sa...

trevlig semester babe;)(höll på att skriva abbe 3 gånger innan jag fick till babe:P) krams*