onsdag 19 mars 2008

Covered up in snow

Ännu ett blogguppehåll efter en vecka i snöfria dalarna med min kalaspuff....det luktar vår där! Jag älskar lukten av vår! Och jag älskar min flickvän och jag hatar att vara här!

Vet inte om det borde bli lättare för varje gång men det är nog faktiskt svårare. En vecka är ingenting! Jag vill tillbaka, det finns ingenting här.

Känner mig ganska upp och ner. Jag är så jävla less på den jävla snön, och på det mesta egentligen. Har mest legat i sängen och halvsovit idag, hundarna höll på att bli galna men jag hade inte lust med nånting. Och så frågar alla hur jag ska fira påsken. Inte alls, är svaret. Så nu vet ni det.

Jag kan inte ens, skriva nåt ordentligt, det blir bara svammel.


Ge mig en vinterdrog
Ge mig allt du har
Kom nu, jag är kroniskt låg
Bara mörkret hörs
I ditt öga var en storm jag såg
Som sommarsnö
I döda vinkeln
Ser jag allt du gör.


Ever since i was eight or nine
I've been standing on the shoreline
Always waiting
For something lasting
Loose your hunger, you loose your way
Get confused and you fade away

Oh this town
Kills you when you are young
Oh this town
Kills you when you are young

Inga kommentarer: