onsdag 14 oktober 2009

Rassel och pling

Imorse vaknade jag runt sju och hade jättetungt att andas. Hela halsen hade liksom slemmat igen, det är så jävla jobbigt. Trodde jag var nästan frisk och sen blir det skit igen. Men det är väl bara att vänta ut eländet. Rösten var borta imorse,det sa bara rassel rassel skrap, som på en trasig radio, men den kommer tillbaka mer och mer.

På söndag fyller jag år, det kommer naturligtvis att uppmärksammas med en bal på slottet, jag kommer iklädd folkdräkt motta folkets jubel samt lyssna på gripande uppträdanden av halvusla helsvenska artister, mina presenter kommer radas upp från golv till tak och folket kommer lägga palmblad på vägen där jag går. Ja må jag slippa leva i hundrade år, hipp hurra!

I övrigt har jag ingen riktig back up-plan, men klockan 14.30 ska jag i alla fall se reprisen av VM i dans, och den som stör mig får stå ut med great vengeance and furious anger, eftersom jag på sista tiden blivit lite besatt av dans. Men det är ju på söndagen så på lördagen kan jag tänka mig att göra nåt kul, eventuellt åka till Piteå på välgörenhetskväll eller hur det nu var. Jag är öppen för andra förslag också. Så vidare jag inte hunnit bli riktigt sjuk, det vore ganska typiskt min tajming men jag ska försöka att inte måla fan på väggen.

Shane har varit totalt dampig ända sen jag ringde och bokade tid för kastrering. Han springer runt och jamar, skriker, försöker hänga sig i duschdraperiet...en ren slump? I think not!

Neeej ta inte mina bollaaaar!!!

Inga kommentarer: