söndag 5 augusti 2012

Good times.

Jag har rätt mycket som jag skulle behöva få gjort, alltså sitter jag och kollar igenom gamla bilder istället. Det är sommarens varmaste dag här uppe och hur mycket jag än peppar mig själv kan jag inte förmå mig till att städa lägenheten. Vilka underbara minnen jag har med mina underbara vänner.
Jossie och Elli i Prideparaden, Europride 2008. Jag hoppas verkligen det blir Pride för min del igen nästa år!

Ett gäng glada brudar i Barcelona. Jag saknar verkligen Barca!

Party på Porsön, en av mina favoritbilder på Angie!

Jag är devilish på Halloweenfest. Jag sydde klänningen själv och eftersom jag var tvungen att dra det raspiga tyget över huvudet hundra gånger så fick jag värsta utslaget. Men den satt som ett jävla smäck.

Bästa brudarna hos Minna firar Jossies födelsedag.

Lulekalaset 2006, vet inte riktigt vad Jessy pysslar med.

En av mina favoritbilder på mig själv, jag skulle tippa att den är från 2007-2008 nånting?

Inga kommentarer: