tisdag 7 februari 2012

Har man inget särskilt att säga...

så kan man ju alltid lägga in en bild på sig själv. Det är ju det de flesta bloggar består av ändå, egobilder. Så då kan jag också vara lite ego. Jag har jobbat hela långa helgen och det var så jävla trevligt och kul. Nu ligger jag i sängen med en kisse under knäna och en som surar på golvet och överväger att bita på min datasladd så att jag ska ge honom lite uppmärksamhet...nej, nu kom han också upp och la sig på mina fötter. Tur att jag har mina myskatter! Särskilt när det är ca minus 30 grader ute varenda jäkla dag, då kan man behöva nån som värmer en...jag hade ju hellre velat ha nån annan som värmer mig, men den som väntar på nåt gott...Och just det, jag hatar mitt hår just nu, det har aldrig varit hopplösare. Jag ser ut som ett hemlöst troll...så det jag gjort med det på bilden är egentligen inte en frisyr utan bara ett desperat försök att få eländet ur vägen. Kan ingen bara vara lite wild and crazy och klippa mig lite? Spelar ingen roll vad resultatet blir, det kan nog inte bli mycket värre! Och blir det värre får jag väl göra en Brittan och göra mig av med rufset helt. Nån gång ska man väl testa?

Inga kommentarer: