måndag 13 februari 2012

Det går för långsamt, alldeles för långsamt...

Har jag någonsin längtat så här mycket efter en måndag? I don't think so. Och för att citera Mimi Oh: "Det går för långsamt, alldeles för långsamt..." Det gick ju inte särskilt bra för henne i Mello, men nog fan var hon bättre än Sonja Aldén...och DiLeva. Deras låtar kommer jag inte ihåg över huvud taget men hennes låt sitter i skallen som ett tuggummi. Det var ett litet sidospår. Tillbaka till ämnet. Det bästa vore förstås om jag bara kunde gå och lägga mig och sova, det är ju ett rätt smart och hälsosamt sätt att slå ihäl tid på. Men jag är inte alls trött. Pirret håller mig vaken hela tiden. Katterna känner visst också pirret för de hoppar och skuttar och slåss som tokiga. Jag hoppas att vi alla tre kommer få oss några timmars sömn till slut i alla fall. Tills vidare får det bli lite mer serier, och popcorn. Fan vad gott det är med popcorn.

Inga kommentarer: