söndag 3 juli 2011

Put your hands up for Boden...we love this city!

Okej, jag kanske inte älskar Boden, men igår kväll var det ganska gött att vara bodensare. Först var det fest hos Elli med en massa trevligt folk och sen gick vi ut på Boden Alive-området en sväng. Vi var inte ute så länge men vi hann kika på folk och äta flottig god thai-mat, precis som det ska vara. Idag mår jag ovanligt bra, jag har varit ut på en promenad och sen får vi se vad jag ska göra med min lediga dag. Hanna semestrar i Falun så jag är gräsänka i två veckor. Som "tur" är har jag en rejält packad jobbvecka framför mig så schemat lär väl bli jobba-äta-sova-träna. Det är bra att ha grejer att göra, och jag trivs verkligen på mitt jobb. För att inte tala om att det känns fint att tjäna pengar och inte bara låna pengar.

Nu blev jag för lat för att skriva mer, jag ska fortsätta kolla på Lost och äta söndagslunch (spaghetti med pås-sås. Yum yum!).

Just det, ett par saker till. Den manliga motsvarigheten till en faghag är en lesboi, och "skruttis" är nog ett av de värsta namnen på det kvinnliga könsorganet jag nånsin hört. Just sayin´. TTFN.

Inga kommentarer: