onsdag 15 juni 2011

Släng upp dina händer i luft!

Ännu en gång har jag fastnat på Sean Banans senaste plåga. Det är lika bra att sluta kämpa emot.

Nu har jag varit på intro till mitt sommarjobb, och det ska nog bli bra. En miljon saker att lära sig, men det ger sig väl lite eftersom. Nu är jag ledig fram till måndag, då min jobbsommar kickar igång på riktigt. Men jag ska försöka klämma in så mycket roligt som möjligt, och inte bara jobba-äta-sova som det kan bli ibland. Just nu flödar inte cashen in direkt, men det fixar sig också. Hakuna matata, eller hur?

Nya säsongen av The Real L Word har dragit igång igen, och efter två avsnitt ser det ut som att den här säsongen blir hundra gånger bättre än den förra. Mer brudar, mer drama, mer sex!

Nu ska jag fortsätta min dag med diverse spännande sysslor: Promenad, tvätta, ta en fika, spinning, och chilla framför några avsnitt av The Big Bang Theory. Eventuellt ger jag mig in i ett långdraget synkroniersingsbråk med min iPhone, om jag orkar. Och lyssnar på den här låten tusen gånger...Tjejen som spelar flöjt gör mig het!

Inga kommentarer: