söndag 20 februari 2011

Lazy Sunday

Idag är det en typiskt lat söndag. Men eftersom det är så fint och varmt ute (bara 12 minusgrader!) så kanske jag pallrar mig till gymmet lite senare. Jag hade tänkt göra hemmagjorda köttbullar och gräddsås idag, jag hoppas att det blir succé. Än så länge har jag inte ens klätt på mig mer än lite halvt så jag får se hur det går med mina ambitiösa projekt.

Jag ska passa på att gnälla på Melodifestivalen också. Det var bättre förr och så vidare och så vidare. Det är visserligen ett år för sent men nu kan vi väl skicka Erik Saade till Eurovision? Jag tror absolut att manboyen skulle bli popular. Men om man får vara lite nostalgisk så saknar jag Nanne. Det var grejer det! Ser förresten inte Sebastian väldigt obehaglig ut utan hår? Lite som en ondskefull superskurk.

Gaygalan var däremot väldigt mysig och rolig, tummen upp för tv4 som sänder den. Den enda galan jag nånsin skulle få för mig att titta på.

1 kommentar:

jessica sa...

Jag tycker också Erik Saade ska vinna! Vi får hålla tummarna ;)