lördag 5 januari 2008

Grattis till oss och Jojjo!

Jag blev tvungen att ta en liten paus. Man blir lite rostig när man inte skrivit på ett tag.

Idag firar jag och älskligen 8 månader. Grattis till oss! Och nu blir det sockersött, så skutta ner några rader om du är en bitterfitta. Jag har en jävligt bra flickvän. Snygg, het, mysig, omtänksam, ödmjuk, rolig. Jag är grymt glad att jag har henne. Utan henne vore jag en riktig bitterfitta. Sådeså.

Och massa grattis till Jojjo! Hon fyllde nämligen 22 igår (din gamla skata....hehehe) så vi firade henne hos Ohana. Vi blev ganska pedagogiska och grupp-terapeutiska och inte så fulla, men det är också trevligt. Man behöver inte alltid trilla ut ur bilar för att ha roligt.

Jävla arbetsrätt. Jävla PM. Jävla utbildning. Så. Nu var det sagt. Nu blir det utgång i minusgraderna och lite snack med snyggingen.

Man skulle kunna tro att jag är på smällen (bli inte orolig älskling, it's a figure of speech!). Jag har underliga cravings...och tydligen har jag sett för många amerikanska tv-serier för jag kommer inte på det svenska ordet... Just nu är jag sugen på fiskbullar och ris. Och inlagd sill. Och tonfisk! Och sallad med örtsalt. Mumsigt värre!

Förresten, stämmer det att det är författarstrejk i USA? För det är ju faktiskt en katastrof! Mina serier måste fortsätta komma ut! Lyckligtvis är jag så långsam så jag kommer inte så fort framåt i dem, så författarna har ett tag på sig att på tummen ur arslet... Jag har inte ens hunnit börja titta på Heroes än! Just i detta ögonblick kollar jag på Desperate Housewifes, säsong 2. Bree Van Der Kamp, I totally admire her. Om man bortser från hennes insnöade homofobi. Men men, ingen är perfekt. Utom min flickvän förstås. Men, duh liksom. Det var ju ingen nyhet.

Inga kommentarer: