fredag 5 juli 2013

Countdown to fredagsmys.

Nu är klockan strax efter sju på morgonen, har nyss vinkat av älsklingen eftersom jag har lyxen att vara ledig idag medan hon måste slita hårt. Jag kan alltså krypa ner under det varma täcket igen men jag blev lite fejk-pigg och dessutom hungrig, så jag ska goffa i mig ett par digestivekex och bjussa på ett litet inlägg. 

Hela jäkla juni har svischat förbi vilket man knappt märker när man jobbar hela tiden och vädret är skit. Tyvärr blir det ju också så att jag och Linda går om varandra väldigt mycket, ibland känns det som att den ena alltid är på väg bort när den andra precis kommit hem och tvärtom. Det är så jävla drygt, det här med att vara vuxen är rätt överskattat. Men imorgon och söndag har vi två värdefulla lediga dagar tillsammans, så jag räknar ner de nio timmarna tills min egen snygging är hemma hos mig igen, lagom till fredagsmyset. Då ska jag bädda ner henne precis så här!

Så om någon är sysslolös i helgen vet ni vart vi finns, sällskap är aldrig fel! Vi har köpt en ny fin kamera så om vädret blir hyfsat blir det antagligen att gå ut i det gröna och testa vad den går för. Ni vet, närbilder på grässtrån och blomblad och annat spännande.

Inga kommentarer: