måndag 26 mars 2012

Jag hjärta måndagar.

Det är faktiskt sant, jag har alltid gillat måndagar betydligt mer än till exempel sega söndagar. Den här måndagen gillar jag extra mycket. Det var meningen att jag skulle börja på mitt nya jobb idag men min handledare var tvungen att åka akut till tandläkaren så nu är jag hemma igen och försöker få tiden att gå fortare. Ikväll klockan 19 ska jag nämligen hämta min älskling på flygplatsen! Äntligen får jag pussa och krama på henne igen! All tid är numera transportsträckor fram till att jag får se henne och röra henne. Och nu är det inte länge kvar! Jag ska städa upp lite, sova en stund (jag sov bara en timme inatt så jag känner mig lite...seg) och få lite plugg gjort. Det känns som en bra plan. Igår bjöd min snälla "granne" på våfflor och vi smidde lite planer inför min framtida första slalomlektion. Good stuff is happening, helt enkelt! Jag har känt mig lite depp och nere och ensam emellanåt, mycket beroende på att jag haft så lite pengar. They say money can't solve your problems, but money would sure as hell solve my money problems. Det är fan inte mycket man kan göra utan pengar, så är det bara. Så jag ska jobba så ini helvete mycket jag bara får och kan så jag kanske äntligen kan börja leva lite och göra roliga grejer och träffa mina vänner och sånt. Efter att ha pratat med fina Angie är jag extremt sugen på en tripp till London, det är definitivt på min to do-list.

Jag får troligtvis jobba i påsk vilket jag är jävligt glad för. Bryr sig någon ens om påsken, är det nåt man firar? Jag firar helst påsken med storhelgs-ob. Hur som helst, min fina tjej har lovat mig sömnbrist kommande vecka så det är bäst jag tar mig en powernap nu. Jag har, vilket kanske märks, ständig bloggtorka nuför tiden, men vill du ha en sneak peak i min hjärna så kika på http://chimairan.tumblr.com. That's my crib numera.

Inga kommentarer: