fredag 15 april 2011

Bio och bio och bio

Jag älskar att gå på bio, det är nåt av det bästa jag vet faktiskt. På senaste tiden har jag varit på bio flera gånger, vilken lyx! Senast såg jag och Elli "Hur många lingon finns det i världen" ikväll blir det "Water for Elephants" med Erica och Hanna. Det vill säga, Hanna vet inte om det än men jag hoppas hon är taggad!

Annars är jag och Bella igång med att skriva B-uppsats. Vi skriver om en ung tjej med anorexia och omvårdnaden kring henne utifrån ungefär en miljon olika aspekter, som det känns i alla fall. Men nu har vi skickat in vårt första utkast och jag har övergått från att göra nytta till att lyssna på Erik Hassle och läsa svenska deckare, just nu Johan Theorin och Viveca Sten. Ganska skön lunk med andra ord. Jag hade egentligen inget på hjärtat, ville bara skribbla några rader så bloggen inte dammar igen. Och förresten är jag lite sur på att Spotify inte kommer att vara gratis så länge till. Fast en hundring i månaden är egentligen inget att snacka om. Ha en awesome helg så ska jag försöka ha detsamma!

Inga kommentarer: