lördag 23 april 2011

02 - Min hatlåt.

Jag har suttit och grubblat på det här en stund och till och med googlat "hatlåt" för att se vad andra hatar. Folk verkar i största allmänhet hata Boten Anna och ungefär allt som Per Gessle har gjort, men det är inte vad jag väljer att hata idag. Nej, den här låten hatar jag för den är skitdålig, artisten är ful och jobbig, och låthelvetet sätter sig på min hjärna med jämna mellanrum fast den är 13(!) år gammal och jag ALDRIG skulle lyssna på den frivilligt. Det räckte tamejfan med att leta upp den på youtube för att jag skulle fastna på den ännu en gång. Och texten är ju också helt åt helvete.

Du är här, jag är frusen
Du är en av flera tusen
I en plastburk för oss unga
Är du där med mun och tunga.


Jag menar...wtf??

2 kommentarer:

oneofthenobodies sa...

Den hamnar högt upp på min hatlista också. Äckelkänslor big time.
Texten är ju ungefär lika hjärndöd som Hej hej Monika, som också var en klar konkurrent till min hatlåt.

sonderslagen sa...

Hahahhaha, Martin är ju söööt :)