söndag 14 november 2010

Älskar felsms!

Det slår aldrig fel, varenda gång jag går in på felsms.com så slutar det med att jag sitter och asgarvar för mig själv. Folk är verkligen hur jävla störda som helst! Jag är i alla fall väldigt väldigt glad att jag aldrig fått ett porrigt sms från nån av mina föräldrar... Eller tvärtom!

Till: Pappa
Sms: Jag drömde att jag hade sex med en tjej, vad vill jag egentligen???
Svar: Kanske du vill prata med mamma om det där.

Förklaring: Jag hade länge haft drömmar om tjejer. Då jag själv är tjej så kändes det lite konstigt eftersom jag aldrig trott att jag var lesbisk. det här smset skulle inte till pappa utan till en killkompis. Nu idag så är jag lesbisk. Det går jättebra!
/Amelia

Till: Mig från pappa
Sms: Skulle jag köpa mer än mjölk älskling? Vill du ha en slick på fittan ikväll???
Svar: Eh, vill kanske inte veta det där!

Förklaring: Fan vad drygt det är att få ett sånt där sms av pappa. Smset skulle till mamma.
/Peter

Till: Brorsan
Sms: Tycker att din snopp ser ut som en litet kotte.
Svar: Jag vet.

Förklaring: Skulle skoja lite med min pojkvän men skickade till min bror som tydligen har en kottsnopp. /Nancy

2 kommentarer:

Jossa sa...

Sv: jo jag tyckte elin var en värdig vinnare så jag är besviken :p suck, haha. Undrar vem man ska heja på nu då! :)

plusett sa...

Vill du veta vad Screwdriver och Sweet Liqourice är, förutom drinkar? kika in på våran blogg så får du ett alternativt svar. Vi är inte blyga, vill du att vi ska skriva om något speciellt är det bara att säga till!