torsdag 5 augusti 2010

Grattis älskling!


Den 2a augusti fyllde min älskling 25 år! Grattis snygging, hoppas du blev nöjd med din födelsedag! Dagen innan kom hon hem från sin minisemester. Jag har verkligen saknat henne men jag är jätteglad att hon fick tillfälle att träffa sina föräldrar och vovve och gå på Pride! Jag hade också gärna gått på Pride men jag visste sen länge att jag inte skulle ha råd (i år heller). Bara att gilla läget.

Till Hannas födelsedag fick jag ovärdelig hjälp av Elli att fixa en jättefin födelsedagsmiddag. Rättare sagt var det jag som stod för hjälpen och Elli som lyckades ordna allt annat, tusen tusen tack! Nu är Jossi äntligen hemma från Barcelona, henne har jag också saknat! Jag jobbar på som vanligt men nu är det inte lång tid kvar innan skolan börjar igen. Tiden bara flyger och oftast känns det som att jag slösar bort den på oväsentliga saker, men jag hoppas kunna ändra på det inom kort. Det värsta är att jag jämt är så jävla trött. Jag är som tanterna på jobbet som bara vill gå och sova alla möjliga tider på dygnet. Som nu till exempel. Fast det är ju helt okej eftersom jag börjar klockan 7 imorgon. God natt, med andra ord.

1 kommentar:

elli sa...

anything för mina pälsklingar! ;D