lördag 6 mars 2010

Det rullar på

Jag erkänner, bloggen känner sig bortglömd. Livet rullar på i ganska lagom takt. Jag hoppas jag fick godkänt på tentan i biomedicinsk grundkurs, det vore drygt som fan att behöva göra om den. Just nu är jag ute på praktik, jätteskönt att få komma ut i verkligheten en stund. Hanna är jätteduktig i stallet trots att hon ibland landar på huvudet, ryggen, och alla andra ställen än fötterna när hon ska sitta av. Själv går jag inte utanför dörren om jag inte måste, jag är så jävla less på snön och vintern så jag står knappt ut. Kom nu våren, kom igen!

Idag, lördag morgon, steg vi upp kvart i sju(!) för att tvätta och så småningom städa.

Jag har tyvärr blivit beroende av Farmville. Jag ville inte ens spela det spelet! Jag höll ut så länge men nu har jag trillat dit, och inatt drömde jag inget annat än att jag sådde och skördade, sådde och skördade...i drömmen hade jag åtminstone en traktor, det har jag inte råd med på min farm än. Suck.

Det var det som händer i mitt spännande liv. Men på onsdag kommer Jessy, yay! Henne har vi saknat!

Inga kommentarer: