fredag 11 januari 2013

6 dagar!

Om 6 dagar är min älskling här! Och jag kommer aldrig nånsin släppa iväg henne igen. Jag längtar så sjukt mycket. Det ligger sju fina paket här och väntar på henne, eftersom vi firade jul på varsin sida av jorden (Kanarieöarna/Thailand) så ska vi ta igen det i efterskott! När man är vuxen får man ta vara på de små sakerna, som att äta lördagsgodis mitt i veckan och fira jul i januari. Jag måste säga att jag är grymt imponerad och stolt över min tjej, hon är så driven och modig och inspirerande så det är inte klokt, och jag är extremt glad att jag har henne.


Jag hoppas kunna leverera ännu fler braiga nyheter snart även på jobbfronten men det får vänta lite till. Håll tummar och tår!

Jag håller just på att läsa den extremt hypade 50 nyanser av honom eller 50 shades of Grey som den ju egentligen heter. Hittills är jag inte alls imponerad faktiskt. Hela boken känns som en väldigt långdragen sexscen. Vilket kan låta hett men det blir faktiskt väldigt tjatigt. Det är mycket upprepningar och man blir faktiskt less på knulla mig hit och knulla mig dit på längden och tvären. Kanske jag hade uppskattat boken mer om jag var straight? Ärligt talat så skriver jag bättre själv. Kanske dags att damma av tangentbordet för en ny novell?

1 kommentar:

Patric sa...

Klart du hade uppskattat den skiten bättre ifall du var straight! Då hade du ju varit simpel och trist... Så var glad över att du inte uppskattar det! ;)