fredag 25 april 2008

Biljetterna är bokade! Del 2.


Nu har jag äntligen bokat flyg- och tågbiljetter till min älskling! Har inte våga se efter hur mycket pengar jag har kvar på kontot, men det fixar sig! Jag och mamma ska åka och handla trista nödvändigheter på Willys nästa vecka så jag förhoppningsvis kan överleva hela månaden. Hakuna Matata.

Som en liten majblomma anländer jag i Falun den första maj och återkommer den elfte. Vilket betyder att jag måste hinna vara duktig så jag inte sätter mig och Ellifiore på pottan med vårt ledarskapsarbete.

Men jag längtar! Jag längtar som fan! Fatta att det snöade här igår morse. Då var jag som vanligt inte vaken men mamma påstår det. SNÖ. Vissa landskap har faktiskt vår nu, med blommor och sandaler och mjukglass och annat som gör livet värt att leva. Jag vill till min Hanna nu! Och vi ska fira att vi fyller ett år! Och vi vet ju alla vad det betyder. The Special Birthday Sex! Yay! Har inte riktigt klurat ut vad det ska innebära än men nånting mumsigt helt klart! Iofs är det alltid mumsigt. Får klura...klura....hmm.

Men det ska bli så jävla mysigt och underbart på alla sätt. Det känns som att det var hundra år sen, eller hundra dar åtminstone, alldeles för länge sen är det i alla fall. Jag ska inte ha på mig kläder på en vecka, ha! WOHOO! Apropå ingenting så tycker jag det är jätteroligt att Pippa är ett vanligt namn i USA. Det låter till och med fint när man säger det med engelskt uttal. Jag ska minsann döpa min nästa katt till Pippa. Eller kanske pussy...cat. Som sagt, helt apropå ingenting. Jag älskar dig Hanna! Nedräkningen börjar nuuu!

Kollar på Top Model säsong 7, är helt beroende av den serien. Tyvärr har min favvo som vanligt åkt ut. Jag hejade ju på A.J. Just nu är de i Barcelona, jag längtar verkligen tillbaka dit. Proxima Estacion Urqinaona...med reservation för stavningen. Barcelona är en grymt fin stad!

Fast ärligt talat skulle vilket ställe som helst med sol och paraplydrinkar duga just nu. Faktum är att för ganska precis 4000 spänn får man en All Inclusive-resa en vecka till Turkiet. Vem är med mig?! Hey ho let's go!

1 kommentar:

Anonym sa...

du är gölli du å underbarast!!! =D Love ya baby! snart, snart!!!! ;)