tisdag 13 mars 2012

Har jag mens eller?

"Har du mens eller?" är tydligen den mest provocerande fråga man kan ställa till en kvinna. Personligen kan jag tycka att den är jävligt befogad. Idag är jag på ett vidrigt uselt dåligt humör och jag kan inte komma på någon annan anledning. Alltså det är verkligen vidrigt, jag blir hela tiden så förbannad att jag bara vill...slå nån. Jävligt hårt. Jag tror att jag ska undvika människor idag, bara för säkerhets skull. Tur att jag är ledig så jag inte behöver utsätta någon annan för mig själv. Jag försökte dammsuga men det är nåt jävla fel med dammsugaren, allt sug hamnar utanför påsen istället för i den. Så jag sparkade dammsugaren. Det hjälpte faktiskt. Nu ska jag göra lunch och försöka att inte döda något. Wish me luck.




2 kommentarer:

oneofthenobodies sa...

Jag höll på att trycka på "gillar't", men med tanke på ämnet så låter jag bli.
Mens är ett djävulens påfund som ser till att man med jämna mellanrum avskyr såväl sig själv som resten av mänskligheten. Inte nog med att det är kladdigt, man ska känna sig svullen i hela kroppen och vara på på pissigt humör helt oprovocerat också. Hu!

Chimairan sa...

Japp, precis så är det! It sucks some serious ass!